Ai o firma si vrei sa cunosti bine situatia financiara a partenerilor tai de afaceri sau a clientilor, pentru a evita astfel pierderi? Nu stii la cine sa apelezi pentru a te lumina? Firma Pro Kolekt din Bucuresti te ajuta prin intocmirea rapoartelor de bonitate si astfel vei fi bine informat si vei putea preveni eventuale pierderi financiare.
Dar ce este bonitatea ?
Bonitatea unei persoane fizice reprezinta capacitatea acesteia de a-si acoperi obligatiile, asigurand in acelasi timp fondurile necesare continuarii activitatii si realizarii de profit.
Bonitate in afaceri
Verificarea partenerilor tai de afaceri este esentiala pentru a evita posibilele situatii de neplata, ce pot aparea in activitatea ta. Cele mai multe cazuri de afaceri finalizate cu neplata debitelor au drept cauza creditorii, care au initiat si derulat afaceri cu parteneri despre care stiau foarte putin sau nimic.
In mediul de afaceri nu exista nici un indiciu vizibil care sa avertizeze un om de afaceri asupra posibilei lipse de solvabilitate a solicitantului unui credit comercial. De aceea, se impune verificarea si analizarea starii economico-financiare a viitorului tau partener.
Raportul de bonitate
Raportul de bonitate este o colectare de informatii de afaceri care prezinta situatia economico-financiara a unei firme, in momentul respectiv. Acest raport este usor de analizat, deci poti sa il parcurgi fara sa ai nevoie de cunostinte juridice sau economice.
Dar ce presupune verificarea de bonitate?
Verificarea de bonitate este un raport complex despre clientul tau ce este investigat si care va contine urmatoarele informatii:
Indicatori de bonitate ai firmei;
Starea actuala a firmei verificate;
Informatii despre firma;
Informatii despre eventualele incidentele de plata;
Informatii despre gajurile si creditele firmei, asociatilor si administratorilor;
Date financiare;
Informatii despre eventualele restante de plata catre bugetul statului;
Informatii despre eventualele litigii in care firma sau proprietarii sunt implicati;
Informatii despre eventualele sentinte de intrare in insolventa;
Informatii despre proprietari si administrator;
Despre alte firme din grupul proprietarilor si administratorilor firmei.
Ce este important sa stii este faptul ca acest raport este confidential si anonim, iar clientul tau nu va sti ca a fost verificat.
Avantajul serviciului de monitorizare bonitate
Avantajul cert al serviciului de monitorizare este faptul ca nu vei fi luat prin surprindere de evolutiile negative ale afacerilor derulate de parteneri tai si totodata ei putea lua masurile ce se impun atunci cand situatia clientilor tai o cere si vei putea evalua importanta relatiei cu firma ta din totalul afacerilor clientului. Astfel, avand informatiile necesare vei putea sa alegi pozitia de pe care vei negocia cu acestia. Serviciul de monitorizare al clientilor se poate extinde pana la nivel de detaliu si asupra grupului de firme ale asociatilor si administratorilor firmelor partenere.
In final, nu putem dacat sa iti recomandam sa apelezi cu incredere la serviciile oferite de firma Pro Kolekt din Bucuresti, ce a fost infiintata in aprilie 2007, in urma initiativei companiei Pro Kolekt din Slovenia de a crea o retea si in tarile Europei de Sud-Est. Specialistii acestei firme au o experienta de peste 10 ani in managementul riscului comercial si cunosc foarte bine mediul de afaceri din Romania. Serviciile firmei Pro Kolekt se adreseaza tuturor firmelor din Romania, indiferent de marimea si de cifra lor de afaceri.
Daca ai nevoie de serviciul de bonitate, ia legatura cu firma Pro Kolekt. Pentru contact, apeleaza numarul 021.335.77.87 sau trimite un e-mail pe adresa office@prokolekt.ro.
In momentul in care vei contacta firma, mentioneaza faptul ca ai gasit compania pe reteaua 2biz.ro, pentru a obtine cel mai bun pret.
In continuare, poti citi un articol interesant despre trofee din acril.