Atunci cand mergem la cumparaturi mai putin numeroase, avem nevoie de fiecare data de un cos de autoservire. Indiferent ca este vorba de cumparaturi de dimensiuni reduse, sau de un numar putin mai mare de produse, intotdeauna vom avea nevoie de un cos de autoservire care sa ne insoteasca in activitatea nostra de cumparare. Aceste tipuri de cosuri sunt de uz zilnic, deoarece au marimi reduse, sunt usoare si ajuta transportarea produselor de dimensiuni mici spre medii in cadrul magazinului din care efectuam cumpararea..
Avantajele unui cos de autoservire
In functie de obiectivele de cumparare, clientii isi aleg cosuri de autoservire de diverse marimi si realizate din diferite materiale. Intr-adevar, gama nu este foarte variata, deoarece aceste cosuri servesc unui anumit tip de cumparaturi, nu pot fi folosite de persoanele care isi doresc sa achizitioneze multe produse pentru o durata indelungata de timp.
Principalul avantaj al cosurilor de autoservire este acela ca sunt practice, usoare (deci nu ingreuneaza munca niciunui cumparator), atractiv colorate si usor de aranjat/depozitat.
Un alt avantaj al cosurilor de autoservire este acela ca pot fi folosite si manuite de clienti de aproape orice varsta. Fie ca este vorba de clienti tineri, sau clienti mai in varsta, atunci cand doresc sa realizeze cumparaturi putine si de dimensiuni reduse, fiecare din ei va alege un cos de autoservire care ii satisface cerintele.
Dezavantajele unui cos de autoservire
De foarte multe ori, daca numarul de produse este foarte redus, majoritatea clientilor aleg sa nu foloseasca deloc un cos de autoservire. Aici intervine problema utilitatii lor.
Un alt dezavantaj ar fi faptul ca nu poate fi folosit de persoanele care isi doresc sa achizitioneze cat mai multe produse din cadrul magazinului in care se afla. Aici ele intra in concurenta directa cu acele cosuri de dimensiuni considerabile.
Patronii magazinelor trebuie sa tina cont de toate aceste aspecte cand se decid asupra aprovizionarii magazinului pe care il detin cu anumite modele de cosuri de autoservire.
De unde se pot aproviziona retailerii cu cosuri de autoservire?
RMS (Retail Management Solutions) este o companie de pe piata din Romania care are ca misiune furnizarea de echipamente calitative la preturi competitive, service post-vanzare pentru toti clientii si distribuitia la nivel national, care include montarea si deservirea tehnica a produselor cumparate. Pe partea de retail, aceasta companie se foloseste de servicii de livrare rapida, precum Fan Courier. Plata produselor se realizeaza prin ramburs; clientii achita produsele achizitionate dupa primirea coletului, nu inaintea sosirii acestuia, beneficiind astfel de un process de schimb echitabil. Pentru cererea de oferte in ceea ce priveste accesoriile pentru magazine si supermarket-uri, compania poate fi contactata telefonic, pe e-mail sau prin completarea unui formular on-line.
Desfasurarea in voie a cumparaturilor nu se poate realiza altfel decat cu ajutorul unui cos de autoservire. Cumparatorul va pune de fiecare data in balanta avantajele si dezavantajele acestuia, dar va concluziona la final ca el este mai mult decat necesar bunei desfasurari a activitatii de cumparare in cadrul unui magazin, indiferent de dimensiunile magazinului.