Despre marketing, rame pentru afisaj, oferte si rafturi

rame pentru afisaj

rame pentru afisaj

Marketingul este propulsorul unor vanzari de succes, insa daca despre cel facut prin canalele media (TV, radio, presa) putem spune ca este foarte eficient, mai exista un tip de marketing. Cel din magazine este un marketig direct, fara mijlocitor si care are scopul de a atrage cumparatorul spre respectivele produse. Suntem Retail Management Solutions iar scopul nostru este acela de a oferi tuturor managerilor de magazine, marketuri si supermarketuri solutii eficiente de promovare si informare a cumparatorilor. Printre aceste produse putem enumera atat suporti pentru preturi, sisteme de expunere dar si rame pentru afisaj ca faciliteaza mediatizarea informatiilor legate despre produse si oferte.

De la rame pentru afisaj, la marketingul la raft

Despre marketingul direct vom continua discutia noastra,  asupra modului in care aceste rame pentru afisaj pot fi folosite intr-un mod eficient pentru a putea obtine o cifra de vanzare cat mai buna. Exista cateva motive pentru care un supermarket isi doreste comercializarea rapida a unor produse. In primul rand, asa cum majoritatea dintre clientii marketurilor stiu, produsele alimentare ale caror data de expirare este aproape de final. Aceste produse sunt in general cele perisabile (carne, produse lactate, dulciuri, bauturi, mezeluri, etc.) iar chiar daca data lor de expirare este apropiata, ele sunt sigure pentru consum.

Din pacate, sunt situatii in care unele produse expirate sunt gasite in marketuri insa aceste situatii, total neplacute si nedorite, apar in general din lipsa de atentie a mercantizorilor. Ei bine, revenind la rame pentru afisaj si oferte, toate produsele scoase la oferta trebuie identificate in mod optim. Acest marketing la raft pentru care sunt folosite atat rame pentru afisaj cat si alte metode de reclama contine foarte multe aspecte, iar daca este sa intram in detalii, putem spune ca pozitionarea produselor este facuta in primul rand in functie de psihicul uman si modul de perceptie si gandire a cumparatorilor.

Elemente de pozitionare a unor rame pentru afisaj

Pozitionarea unor rame pentru afisaj trebuie facuta astfel incat oricine sa le poata vizualiza. In general exista 3 puncte de vizibilitate maxima, cel de la nivelul ochilor, la nivelul genunchilor si la cel mult 30o in sus pe axa ochilor. Aceste puncte sunt cele in care veti vedea cele mai multe rame pentru afisaj deoarece mercantizatorii cunosc foarte bine psihologia si modul de perceptie al cumparatorului.

Anuntarea ofertelor nu este singura ocazie in care sunt folosite rame pentru afisaj. Foarte multe marketuri folosesc aceste solutii de marketing si pentru a face diferite anunturi publicitare (“maine aducem cele mai frumoase si ieftine legume”) care sa atraga atentia cumparatorilor. Noi va oferim mai multe tipuri de rame pentru afisaj dar si o paleta completa de accesorii pentru acestea. In functie de necesitatile dumneavoastra, aici veti putea gasi rame pentru afisaj de diferite dimensiuni alaturi de accesorii cum ar fi prinderi diferite, folii anti-reflex sau diferite tipuri de suporti.

Va asteptam cu o gama completa de produse si solutii pentru eficientizarea managementului vanzarilor, dar si solutii de advertising si nu numai. Alegeti solutia completa pentru logistica vanzarilor, alegeti Retail Management Solutions!

admin

admin