Stiai ca atunci cand vrei sa te faci auzit si cunoscut, creatia publicitara este cea mai potrivita alegere pentru tine? Ai multe posibilitati cu care poti jongla, iar asta iti da incredere ca esti pe drumul cel bun. Poti opta pentru reclama la radio, aceasta fiind in topul preferintelor. Faptul ca o anumita melodie poate fi asociata cu un produs si apoi fredonata, pentru ca in cele din urma sa se ajunga si la cumpararea articolului pus de producator la dispozitia clientului, face ca productia radio sa fie bine cotata. Ea este urmata de productia video sau TV, de reclama pe internet sau de reclama cu ajutorul inscriptionarilor, fie ca este vorba de masini, vitrine sau diverse panouri publicitare.
Poti face o combinatie reusita intre toate aceste modalitati sau te poti opri la una singura. Cel putin pe moment. Dar daca esti una dintre acele persoane care are un magazin alimentar, o cafenea sau un supermarket intr-o zona bine situata si doresti sa dai un look aparte locatiei tale, dar sa si informezi trecatorii cu privire la domeniul tau de activitate, atunci cel mai bine ar fi sa apelezi la inscriptionarea vitrinelor.
Serviciul de inscriptionare al unei vitrine presupune numeroase avantaje, insa printre cele mai importante se numara un pret redus de achizitie, rezistenta in timp si spatiu mare de expunere. Pentru bucuresteni, Prevas Prod are o propunere mai mult decat atractiva: 5 posibilitati unice de abordare a inscriptionarii de vitrine.
4 pasi esentiali pentru o reclama reusita
Indiferent de tipul creatiei publicitare pe care il alegi, acesta trebuie sa respecte cativa pasi esentiali pentru o reclama reusita:
1. Obiectivul principal. Inainte de a te apuca de crearea reclamei trebuie sa intelegi care-ti sunt obiectivele.
2. Vanzarea. Ideea este de a vinde produsele sau serviciile tale cat mai bine.
3. Crearea reclamei. Reclama trebuie creata cat mai simplu pentru a fi usor inteleasa si receptata de catre publicul tinta.
4. Evaluarea efectelor produse de reclama. Fara evaluare nu vei sti daca ti-ai atins scopul si ce imbunatatiri poti aduce pe viitor.
5 posibilitati de la Prevas Prod de a-ti inscriptiona vitrina
Cand vorbim de reclama la “locul de vanzare”, trebuie sa ne referim si la inscriptionarea vitrinelor, care este un serviciu deosebit de eficient. O vitrina presupune un spatiu mare de desfasurare, iar acest spatiu poate fi utilizat in intregime pentru a-ti promova afacerea, brand-ul sau pentru a vinde anumite produse si/sau servicii.
Inscriptionarile se fac folosind autocolante:
1. Autocolant imprimat de tip economy. Este realizat din PVC, este opac si se utilizeaza pe suprafete, cum sunt si vitrinele. Acest gen de autocolant rezista cam 1 an de zile.
2. Autocolant imprimat de tip standard. Este monomeric, realizat din PVC, opac si poate fi folosit atat pe suprafete drepte, cat si usor curbate. Rezista timp de 2 ani de zile. Diferenta intre el si cel economy este adezivul.
3. Autocolant perforat imprimat sau Window Graphics. Este realizat tot din PVC si este deosebit de estetic.
4. Autocolant taiat sau Cutter-Plotter. Gama de culori care poate fi utilizata pentru realizarea lui este foarte variata.
5. Decuparea autocolantului pe conturul imaginii. Imaginile imprimate se pot decupa dupa un contur bine stabilit.
Daca vrei sa ai parte de calitate, alege inscriptionari vitrine Prevas Prod. Ai nevoie de informatii suplimentare despre firma si serviciile Prevas Prod? Suna la numarul 0213-360.119 si 0744-500.451 sau trimite un e-mail pe adresa contact@prevas.ro.
Articol oferit de 2biz.ro.