Trenduri pentru 2016 in industria fitness

FitnessPArtner Logo BlackjpgRomanii au inteles ca un stil de viata sanatos include in mod obligatoriu sportul pe langa o alimentatie sanatoasa. Daca in anii trecuti au fost la mare cautare Fitbox, Aerokickboxing, Qigong, Alexander Technique, Hatha Yoga, Fitball, Bosu Ball, Pump, Aerobic Reggae, Zumba, Pilates si AquaCycling – noutatea anului 2015, oare in 2016 care sunt trendurile pentru industria fitness?

A mai trecut un an in industria fitnessului

ACSM sau Institutul de Medicina Sportiva din SUA a facut un sondaj la nivel global realizat pe mii de instructori de fitness si a stabilit astfel tendintele in fitness pentru anul 2015. Care au fost acestea? Haide sa le bifam impreuna:

  1. In top, pe prima pozitie, s-au aflat antrenamentele cu greutatea propriului corp;
  2. Tot pe podium s-au aflat si antrenamentele cu serii de exercitii, intensitatea fiind ridicata;
  3. Iar pe locul trei s-au situat fara doar si poate instructorii de fitness experimentati si educati;
  4. Antrenamentele de forta;
  5. Antrenamentele personale;
  6. Antrenamentele de grup
  7. Exercitiile fizice avand drept scop scaderea in greutate;
  8. Yoga;
  9. Programele de fitness pentru cei in etate;
  10. Fitnessul pentru imbunatatirea functionalitatii corpului.

Top 5 trenduri fitness pe care si tu trebuie sa le incerci in 2016

2016 bate la usa si aduce inca 365 de zile in care poti munci pentru a obtine un trup armonios si o sanatate de fier. Esti curios sau curioasa sa afli care sunt trendurile fitness pentru 2016?

  1. Tehnologia in sala de fitness. Este vorba despre gadget-uri foarte usor de purtat atunci cand faci sport, fie ca te antrenezi in sala de fitness, fie ca vrei doar sa alergi in parc. Iar ca exemplu sa luam un SmartWatch a carui popularitate a crescut considerabil in ultimii ani si va atinge apogeul in 2016 din cauza numarului tot mai mare de oameni care sufera de obezitate, diabet si alte afectiuni cronice strans legate de excesul de greutate. Astfel, gadget-urile de ultima generatie, portabile, care pot arata ritmul cardiac din timpul antrenamentelor sau numarul de calorii consumate vor motiva utilizatorii sa adopte un stil de viata mai sanatos;
  2. Antrenamentele cu propria greutate corporala se afla in continuare in top. Nu ai nevoie de echipamente speciale, tu esti propriul tau echipament. Si, foarte important de retinut, corpul tau este menit sa se deplaseze in toate directiile si in mai multe planuri. Amintim aici de genuflexiuni, flotari sau pull-ups. Haide, fa chiar acum cate 20 de serii… din fiecare;
  3. HIIT sau High intensity interval training. Sunt antrenamentele cu intensitate ridicata si sunt exercitii specifice sportivilor de performanta. Jucatorii de baschet au fugit dintotdeauna foarte mult pentru a se antrena corespunzator. Fotbalistii s-au antrenat dintotdeauna urcand pe scari. Ciclistii, inotatorii sau atletii au practicat dintotdeauna seriile de exercitii de intensitate ridicata. In 2016 este si randul tau;
  4. Antrenamentele de forta. Acestea iti permit formarea unui trup sculptural, femeie sau barbat fiind;
  5. Antrenamentele personale. Au marele avantaj de a ti se potrivi 100%.

Pe langa acestea trebuie sa amintim si de Yoga si de Foam rolling. Tu ce vei alege?