Carm D’ Or: Consultanta organizare evenimente Timisoara

241784_150562965016444_3258134_oO nunta, un botez sau o petrecere de majorat are nevoie de o consultanta organizare evenimente Timisoara, astfel incat evenimentul sa fie o reusita totala, de la asezarea farfuriilor la masa si accesorii, pana la muzica si lumini. Vrei sa apelezi la unii dintre cei mai buni din Timisoara? Ia legatura cu profesionistii de la Carm D’ Or!

Pentru un eveniment de neuitat ai nevoie de Carm D’ Or si consultanta organizare evenimente Timisoara

Carm D’ Or este o echipa din Timisoara care ofera servicii de consultanta organizare evenimente Timisoara, dar se ocupa si de organizarea propriu-zisa a evenimentului dorit, de la A la Z, pana in cele mai mici detalii.

Fiecare eveniment de care Carm D’ Or s-a ocupat a fost un succes total deoarece s-a ocupat de el cu maxim de seriozitate si l-a tratat cu profesionalism, abordand un stil opulent, cat mai natural, ingrijit, spectaculos, cu mult bun gust.

Pentru organizarea caror evenimente ofera Carm D’ Or consultanta? Este vorba despre nunti si botezuri, in primul rand, evenimentele aflate in top, de zile de nastere si zile onomastice, de petreceri tematice si business, de evenimente mondene sau de petreceri speciale pentru copii.

Ce prespune serviciul de consultanta organizare evenimente Timisoara cu Carm D’ Or?

Carm D’Or doreste sa faca totul excelent si tocmai de aceea iti propune serviciul de consultanta organizare evenimente Timisoara. Ce presupune acest serviciu?

  1. Alegerea locatiei;
  2. Alegerea accesoriilor pentru eveniment;
  3. Alegerea muzicii;
  4. Alegerea aranjamentelor florale personalizate pentru fiecare masa. Se pot face diverse figurine din flori sub forma de ursuleti, ciupercute, caluti de mare, buburuze, fluturasi sau masinute;
  5. Cu Carm D’ Or te poti ocupa si de alegerea invitatiilor astfel incat acestea sa reflecte intru totul tematica evennimentului tau;
  6. Echipa Carm D’ Or te indruma si inspre alegerea meniului potrivit. Se iau in considerare toate persoanele care participa la eveniment, gusturile acestora, varsta, clasa sociala si astfel se alege meniul;
  7. Carm D’ Or iti inchiriaza mobilier pentru eveniment: mese de cocktail, mese rotunde, scaune chiavari, fete de masa de culori diferite, huse, esarfe si pernute de scaune, arcade fier forjat, vase din ceramica sau portelan, suporturi pentru flori si lumanari din fier forjat, inox sau sticla.

Astfel primesti sprijinul neconditionat in toate aspectele premergatoare organizarii propriu-zise a evenimentului, te poti sfatui pana in cele mai mici detalii cu specialisti si astfel vei lua cea mai buna decizie pentru un eveniment de neuitat. Consilierea iti va permite sa imbini armonios fiecare element, sa alegi decorul potrivit si sa-ti gestionezi timpul intr-un mod excelent.

De ce sa te increzi in echipa Carm D’ Or? Deoarece aceasta are foarte multa experienta in domeniu si deoarece a participat la foarte multe evenimente pe care le-a organizat cu mult fast fiind un adevaat succes. De la nunti si botezuri pana la celebrari si intruniri, decernari de premii si alte evemnimente importante, Carm D’ Or a oferit consultanta si servicii de organziare complete.

Apeleaza si tu la cunostintele echipei Carm D’ Or, cere consultanta si ajutor in organizare si evenimentul tau va fi un real succes!